Reality show-ul "Casa Iubirii", prezentat de Andreea Mantea, la Kanal D, a fost ieri lider de audiență pe toate targeturile monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media România. Atât prima parte a emisiunii, difuzată în intervalul 10:00-12:00, cât și a doua, difuzată în intervalul 16:30-19:00, au suscitat interesul maxim al celor aflați în fața micilor ecrane.

Astfel, emisiunea cu și despre dragoste, a înregistrat, cu prima parte, 2,2% Rating și 17,8% cotă de piață, la nivelul publicului National, 2,4% Rating și 18,1% cotă de piață pe targetul All Urban, și 1,3% Rating și

17,2% cotă de piață pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCDE).

Emoțiile și întâmplările din "Casa Iubirii" i-au ținut cu sufletul la gură pe telespectatori și în partea a doua a show-ului, Kanal D poziționându-se pe primul loc în audiențe, pe toate targeturile, cu 3,3% Rating și 15,3% cotă de piață la nivelul întregii țări (target National), 2,8% și 12,5% cotă de piață la orașe (All Urban) și 2,3% Rating și 17,0% cotă de piață pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCDE).

În minutul de aur, înregistrat la 19:58, 574 000 de telespectatori erau cu ochii pe întâmplările de la “Casa Iubirii”.

Emisiunea "Casa iubirii" poate fi urmărită zilnic, de luni până vineri, de la 10:00 și 16:30, și sâmbăta si duminica, de la 16:00, la Kanal D. Reality show-ul a cucerit un public uriaș prin autenticitatea emoțiilor și prin poveștile de dragoste care se țes zi de zi sub privirile milioanelor de oameni.