George Zafiu intră în echipa de management a Radio Impuls pentru a gestiona noile strategii pentru dezvoltarea operaţiunilor staţiei radio din portofoliul Dogan Media International. George Zafiu este una dintre cele mai puternice şi recognoscibile voci din radioul romanesc, personalitate media ce a adus mereu credibilitate şi echilibrul discursului în toate intervenţiile pe undele radio şi nu numai.

Este o onoare să mă alătur familiei Dogan Media International. Radio Impuls este o nouă provocare în parcusul meu profesional şi sunt convins că va fi o voce tot mai puternică pe piaţa radio din România. Mi-am ţinut promisiunea de fiecare dată când am făcut o schimbare şi am toate motivele să cred că acest lucru se va întâmpla şi de această dată ”, a declarat George Zafiu.

George Zafiu are o experienţă vastă în domeniul undelor radio, a trecut prin toate etapele formării, cu o versatilitate şi profesionalism remarcabile de-a lungul carierei sale.

Şi-a început activitatea ca DJ în 1994, la Radio Contact Iasi, şi a continuat la Radio Contact, Radio 21, apoi Europa FM. S-a implicat şi în organizarea echipelor şi în strategia de conţinut la Europa FM, unde a ocupat şi pozitiile de Music Manager şi de Program Director. A fost prezentorul Matinalului Europa FM şi gazda proiectului “Live în Garaj”, în cadrul aceluiaşi post de radio.

„Ii urez bun-venit lui George Zafiu în familia Dogan Media, sunt convins că va contribui semnificativ la evoluţia Radio Impuls şi că va aduce plusvaloare staţiei” , a declarat Ugur Yesil, CEO şi Executive Board Member Dogan Media International.

Radio Impuls reprezintă o reţea cu acoperire în cele mai importante oraşe ale ţării, ce oferă ascultătorilor un program complex de infotainment. Radio Impuls s-a alăturat Kanal D în martie 2019, odată cu intrarea în Portofoliul Dogan Media International, şi a avut o evoluţie continuă, investindu-se permanent în conţinut şi în infrastructură.

Cu 23 de frecvenţe la nivel naţional şi cu o medie zilnică de peste 210.000 de ascultători, Radio Impuls le aduce ascultatorilor săi un program de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, consumator de muzică şi entertainment de calitate.