Totul a început cu pălăria pe care Mysha Miller a afișat-o în videoclipul său pentru piesa „Bam Bam”. Pălăria uriașă a artistei din videoclip a stârnit creativitatea utilizatorilor TikTok. Domnișoarele au început timid, lipind tigăi de cap, însă influencerii au ridicat ștacheta, iar tigăile s-au transformat în tăvi. Când trendul a devenit internațional, fenomenul a scăpat de sub orice limită.

În timp ce unii au „arătat cu scaun la cap,” alții nu au spus „nu” nici la accesorii mai puțin convenționale, cum ar fi olițele.

Trendul pălăriei gigant a pus rapid stăpânire pe oameni din toate categoriile sociale, indiferent de meserie.

Treptat, miza a crescut, iar accentul s-a pus pe cât de creativ și îndrăzneț poți fi, atât la propriu, cât și la figurat. La final, locul Mysha Miller a ajuns și în rândul petrecăreților, care, vrând-nevrând, au acceptat provocarea pălăriei uriașe.