Rux și Opulență a ajuns în punctul în care își dorește ca lucrurile materiale să nu mai fie o prioritate în viața ei, iar cel mai important este să fie bine psihic. Creatoare de conținut dezbate subiectul în noua ediție a emisiunii „Play IT”, difuzată sâmbătă, de la 13:30, pe Kanal D2 și Youtube WOWNews.

Citește și: "Play IT", cea mai fresh şi dinamică emisiune de IT&C, sâmbătă, de la 13:30, la Kanal D2

Câștigătoare a emisiunii „Bravo, ai stil”, sezonul 7, Rux și Opulență și-a făcut un nume în domeniul vestimentar, fiind un trendsetter în tot ceea ce înseamnă modă. Chiar dacă numele ei este acum asociat cu acest domeniu, Rux și Opulență dezvăluie că a învățat o lecție extrem de importantă: achizițiile scumpe nu îți schimă starea psihică, cel puțin nu pentru mult timp.

„Am trecut prin anumite situații în care mi-am dat seama că dacă ai ceva scump nu îți schimbă starea psihică, dar asta nu înseamnă că nu ai nevoie de

lucrul ăla scump, ai nevoie, dar trebuie să înțelegi că doar dacă te dai mare că ai ceva scump nu înseamnă că ești bine psihic și pentru mine chestia asta e mai importantă. Vreau să fiu bine psihic, nu mă mai interesează. Eu eram obsedată de pantofi scumpi. Nu îmi mai pasă, mă crezi? Nu mă mai interesează, sunt doar niște pantofi, la fel ca orice alți pantofi. Nu mă mai interesează.
Mai întâi vreau să îmi fie bine psihic, în viața reală”
, a declarat Rux și Opulență, la „Play It”.

TikTok, aplicația preferată a românilor: „Divertisment nu înseamnă comedie”

Aproape jumătate din populația României își petrece timpul pe TikTok, este concluzia la care se va ajunge în următoarea ediție a emisiunii „Play IT”. Piotr Zackzo, manager comunicare TikTok, va dezbate subiectul creat în jurul celei mai cunoscute și utilizate platforme la momentul actual și influența pe care o are asupra noastră.

„Recent, am anunțat că aproximativ 7,5 milioane de utilizatori români petrec timpul lunar pe TikTok. Evident, nu mai vorbim numai despre adolescenți acum”, a declarat Piotr Zackzo, manager comunicare TikTok, Europa Centrală.

„Atunci nu mai este vorba despre divertisment”, a adăugat Bianca Iordache, prezentatoarea emisiunii „Play IT”

„Este divertisment în continuare. A fost divertisment, încă este divertisment și motivul pentru care avem atât de mult succes este pentru că oamenii chiar se distrează pe TikTok.

Trebuie să înțelegem că divertisment nu înseamnă comedie, acesta nu este egal cu comedia. Deoarece divertismentul poate însemna cum să îți faci temele într-un mod distractiv, într-un mod abordabil”, subliniază Piotr Zackzo.

Nu pierdeți sâmbătă, din 18 noiembrie, la Kanal D2, de la 13:30, emisiunea “Play IT”, cea mai fresh emisiune de IT&C de pe micul ecran, cu Bianca Iordache.