Valentin și Codruța Sanfira formează un cuplu de cinci ani de zile, iar în anul 2022 au trecut la pasul următor și s-au căsătorit. Ei formează un cuplu de excepție atât pe scenă, cât și în viața privată. Au fost invitați recent în emisiunea „Duet cu Alexandra”, prezentată de Alexandra Ungureanu, acolo unde au cântat și au povestit despre căsnicia lor. Valentin și Codruța Sanfira sunt un cuplu dinamic, iar umorul joacă un rol important în relația lor, însă asta nu înseamnă că lipsesc și momentele romantice.

Citește și: Valentin Sanfira a fost externat din spital! Artistul s-a fotografiat în scaun cu rotile: „Prima zi de fizioterapie”

Codruța Sanfira Filip a povestit un gest romantic pe care l-a făcut pentru soțul ei chiar de ziua lui de naștere, însă nu s-a abținut să dea toate detaliile. Cântăreața i-a pregătit o vacanță surpriză în Paris, însă lucrurile nu s-au desfășurat așa cum a sperat.

Se pare că soțule i nu a fost așa de încântat de vacanță, motiv pentru care au avut un început de vacanță tensionat. Codruța Sanfira a dezvăluit că a și izbucnit în lacrimi deoarece își dorea ca soțul ei să se bucure mai mult de surpriză.

Codruța Sanfira: M-am gândit eu ce surpriză să îi fac. Era ziua lui, pe 29 decembrie, m-am gândit să îi fac un cadou deosebit și să mergem la Paris.

E un oraș romantic, frumos, și-a dorit și el. Am luat bilete cu o lună jumătate înainte, cazare, am organizat traseul. O singură noapte am stat, că aveam cântări. Când s-a făcut 12 noaptea i-am dat cadoul, iar noi aveam zborul la 4 dimineața. Toată lumea filma, să vadă cum reacționează.

Valentin Sanfira: Văd biletele și zic: „Ce e cu astea?!”.

Codruța Sanfira: A doua reacție: „Nu am cu ce să mă îmbrac”. Mereu faci așa. Am trecut peste, ne-am rucat în avion, am ajuns la Paris, am făcut o oră și ceva până în centru. Mi-a tocat creierii, m-a terorizat că: „Tu așa faci mereu, e 12 ceasul și n-am mâncat nimic”.

Valentin Sanfira: După a fost romantic, m-am liniștit.

Codruța Sanfira: Hai să spunem adevărul. După ce ne-am liniștit noi, după ce m-am enervat eu și am plâns de supărare. În loc să se bucure, atât am planificat eu călătoria... Am bocit de supărare.

Valentin Sanfira: Ne-am dus la restaurant și ea mi-a zis că vrea tartar de vită. Eu voiam acasă. I-am zis că e carne crudă, să nu-și ia.

Noi comunicam certați.

Codruța Sanfira: A fost groaznic. Mâncam și plângeam.

Valentin Sanfira: Îmi pare rău de ea și înțeleg. Eu nu știu să reacționez.

Cum s-au cunoscut Codruța Filip și Valentin Sanfira: „Nu mai voiam o relație serioasă”

Valentin și Codruța Sanfira au vorbit și despre primul moment în care s-au întâlnit. Totul a început chiar pe platourile de filmare a emisiunii Teo Show, când au fost chemați să o surprindă pe cântăreața Laura Lavric, de ziua ei de naștere. Celebrul cântăreț a mărturisit că a simțit că a fost dragoste la prima vedere, chiar dacă nu credea în așa ceva.

Codruța Sanfira: Pe 20 septembrie ne-am cunoscut la Teo Show, la Kanal D.

Valentin Sanfira: O sărbătoream pe doamna Laura Lavric, am fost chemat să îi facem o surpriză. Când am venit am văzut-o pe frumusețea asta rară și minunată și nu a mai scăpat de mine, bineînțeles.

Codruța Sanfira: Țin minte că era o tavă cu plăcinte și mi-a adus și mie una.

Valentin Sanfira: Eu trebuie să recunosc că nu mai voiam o relație serioasă. Aveam 29 de ani, nu mai voiam. Am zis că dacă o să fie să mă mai îndrăgostesc să fie definitiv. Nu credeam în dragoste la prima vedere, n-am crezut niciodată. Când am văzut-o pe Codruța am zis că nu se poate. Fata asta este exact cum îmi doresc eu, veselă, energică. Pur și simplu mi-a dat energie. Prima dată am stat un pic retras, am zis că e căsătorită. I-am luat Instagramul și n-a mai scăpat.

Codruța Sanfira: Primul lucru pe care l-am remarcat la el a fost privirea lui. Mi-a spus că nu i-a mai zis nimeni. Îmi plac mult ochii lui, transmit o căldură și multă sinceritate.