Acolo unde regulile sociale nu există, acestea trebuie inventate! Cel mai intens show de aventură si cel mai mare experiment social din istoria televiziunii va uimi publicul din România – “Insula de 1 milion”! Kanal D a achiziţionat “Million Dollar Island”, format revoluţionar, ce a rescris modalitatea de a face reality şi care poartă semnătura Talpa Studios şi a fondatorului său, John de Mol, în parteneriat creativ cu Monday Media.
După ce a devenit un adevărat trendsetter pe piaţa media din România, aducând milioanelor de români formate inspiraţionale extrem de puternice, precum “Exatlon”, “Survivor”, “Bravo, ai stil!”, Kanal D continuă să suprindă, ducând la alt nivel ideea de reality de aventură şi repunând în discuţie valori general umane precum prietenia, empatia, curajul şi dorinţa de autodepăşire.
50 de concurenţi, o competiţie individuală şi cea mai mare miză din televiziune: 1.000.000 de lei
50 de oameni cu vârste, profesii şi pasiuni diferite se vor arunca într-o competiţie individuală, pe o insulă paradisiacă, pentru îndeplinirea celor mai îndrăzneţe visuri. Miza este uriasă: 1.000.000 de lei, cea mai mare sumă pusă la bătaie de o televiziune. Concurenţii pot deveni bogaţi “peste noapte” şi îşi pot îndeplini visul dacă reuşesc să depăşească toate obstacolele competiţiei de pe insula de 1 milion de lei.
De ajutor în această încercare ieşită din comun le vor fi, mai presus de orice, inteligenţa socială şi abilitatea de a construi alianţe. “Insula de 1 milion” este show-ul în care prietenia valoarează mai mult decât o avere.
Kanal D a dat startul castingului pentru acest format de anvergură, dedicat tuturor celor care vor să îşi îndeplinească un vis. Mii de doritori s-au înscris deja pentru a participa la cea mai intensă competiţie – “Insula de 1 milion”.
Vom reveni cu mai multe detalii despre format, prin intermediul comunicatelor de presă şi al materialelor publicate şi difuzate pe proprietăţile oficiale ale Dogan Media: Kanal D, Kanal D2, Radio Impuls şi Divizia Digital.