Claudia Pătrășcanu a trecut prin clipe teribile în vacanța din Turcia. Vedeta a plecat fără asigurare medicală și chiar acum a avut nevoie de spitalizare. A fost la un pas să rămână fără auz. Iată cât a costat o noapte în spital!

Claudia Pătrășcanu, la un pas să rămână fără auz

Claudia Pătrășcanu a avut parte de o experiență dificilă în vacanța sa din Turcia. Vedeta a suferit o ruptură de timpan din cauza presiunii din avion.

Anul trecut, în timpul vacanței din Turcia, artista a trecut prin momente dificile.

Fără asigurare medicală, Claudia Pătrășcanu a avut nevoie de îngrijiri medicale costisitoare, dar a reușit să se recupereze.

Medicii din Antalya au făcut minuni, iar tratamentul intens cu antibiotice și spitalizarea au ajutat-o să se întoarcă acasă sănătoasă. Fiind însoțită de nașii ei, Claudia Pătrășcanu a avut sprijin pentru a-și lăsa copiii în grija lor. Este recunoscătoare că totul s-a terminat cu bine și că nu și-a pierdut auzul în urma acestei experiențe.

Citește și: Aluziva trage un semnal de alarmă asupra distribuirii pozelor obsecene ale tinerilor, în online. Astfel de acțiuni pot fi considerate infracțiuni: „Și gesturile astea sunt forme de violență”

„În Antalya, anul trecut, am plecat fără asigurare medicală. Nu știu ce a fost în mintea mea. Copiilor le-am făcut și mie nu.

Mi s-a spart timpanul de la presiunea din avion.

Nu știu ce s-a întâmplat, de acasă am simțit că mă jena urechea, nu mă simțeam foarte bine. În avion am simțit că nu mai aud. Am fost așa la un pas să rămân fără auz.

Am ajuns în Antalya, a început să îmi sângereze foarte tare urechea. Am făcut o infecție foarte urâtă. Am ajuns în recepție. În fiecare hotel există un cabinet medical de prim-ajutor. M-a văzut un medic de acolo (…) Norocul meu a fost că am fost împreună cu nașii și i-am lăsat pe copii cu ei”, a mărturisit Claudia Pătrășcanu, conform Antena Stars.

Claudia Pătrășcanu [Sursa: Facebook]

Cât a costat o noapte de spitalizare

Solista a fost internată pentru o noapte și a urmat un tratament intensiv cu antibiotice. Deși medicii i-au interzis să zboare înapoi în țară, ea a reușit să se recupereze. Însă, pentru a se face bine, a cheltuit 28.000 de euro.

Citește și: Laurențiu Reghecampf a venit cu poliția peste Anamaria Prodan. Reacția vedetei asupra întregului scandal: „E un circ gratuit, fără niciun fel de noimă. Iese mare deranj cu mine”

„Mi-a spus (n.r. medicul) că nu mai am voie să călătoresc, să mă întorc cu avionul. Am zis „Ce fac, nu pot să mă întorc eu cu mașina și copii fără mine nu au cum să plece'. M-au internat, am stat o noapte numai pe antibiotic.

Îmi făceau din trei ore în trei ore antibiotic. Nu m-am simțit bine deloc, am făcut febră mare și am reușit cu ajutorul medicilor de acolo să mă pun pe picioare și să zbor înapoi în România. Un tratament foarte bun. Când am văzut factura… Aproape 2.800 de euro pentru o noapte”, a mai spus vedeta.