În cadrul emisiunii Play IT, ea a vorbit despre brand-uri și despre diferența dintre generații și cum privește ea anumite aspecte ale vieții. Pentru ea viața este mai mult decât superficialitatea, care este acum prezentă pe rețelele de socializare, și consideră că tinerii ar trebui să trăiască mai mult în afara telefoanelor.
Monica Tatoiu, despre brand-uri
Monica Tatoiu a spus că nu se bazează pe brand-uri atunci când face cumpărături, considerând că are încredere în capacitatea ei de a face alegeri bune.
Ea crede că cei care caută doar brand-uri nu și-au dezvoltat propria identitate. Ea preferă să cumpere obiecte de care are nevoie pe baza calității materialelor, modului de fabricație și utilității acestora, nu pe baza agresivității publicitare.
Citește și: Bianca Iordache, prezentatoarea “Play IT”, de la Kanal D2: ”Ne place să ne jucăm cu tehnologia”
„Eu niciodată nu mă uit la brand-uri, pentru că am încredere că știu să aleg.
Monica Tatoiu, despre diferența dintre generații
Din punctul ei de vedere, este o diferență foarte mare între generația din prezent și generația ei. Ea a menționat faptul că ia viața cu lingurița și că nu face toate lucrurile cu rapiditate, deoarece consideră că graba nu aduce nimic bun, ba mai mult, strică evoluția unor lucruri frumoase.
„Este foarte greu să transmiți emoția. Eu iau viața cu lingurița la 68 de ani, câte puțin, ca la operațiile estetice. Generația asta, este generația despre care Titu Maiorescu vorbea, a formelor fără font. Pentru că o imagine frumoasă, cu tine acolo în mijloc, nu se vede cascada, te vezi tu. Eu văd generația asta că dacă vine un tsunami, ei fac poze. Ei vor totul repede, e ca la fast-food, te duci la restaurant flămând și vrei niște rață cu nu știu ce, dacă nu e făcută înainte și e tare ca piatra o vor scoate din congelator ți-o pun și ți-o dau. O mâncare bună, durează mai mult. Tot ceea ce este repede și gratis, costă pe termen lung”, a mai spus Monica Tatoiu, în emisiunea difuzată pe Kanal D2.