Cu cât oferta este mai bună cu atât mai răi devin clienții. Într-un magazin deschis recent, promoțiile s-au lăsat cu scandal. A fost bătaie pe produsele cu reducerea cea mai mare. Alte magazine, ca să evite astfel de situații, afișează prețuri greu de refuzat doar clienților care au o anumită aplicație. De pildă, în această săptămână, un lanț de supermarket-uri vinde litrul de ulei cu, atenție, un ban.
Extrem de înverșunate, aceste două femei țin cu ambele mâini de o mașină de spălat. Nu vor să renunțe nici în ruptul capului la aparatul electrocasnic, vândut la jumătate de preț. Oamenii s-au călcat în picioare doar să plece acasă cu un frigider sau televizor la reducere.
O sticlă de ulei, un ban. Clienții au crezut că nu este adevărat
O altă promoție greu de refuzat are loc în alt lanț de magazine, dar fără buluceală și scandal.
O sticlă de ulei costă doar un ban, într-adevăr o ofertă prea bună ca să fie adevărată. „E o farsă, minciună. De la un preț atât de ridicat să ne ducem la un leu. Un ban? Mai exagerat”, a declarat o femeie. Cu toate acestea, este adevărat. Prețul inițial era de șase lei. Există o limită, iar clienții pot cumpăra doar o sticlă la preț redus. „Doar o sticlă un ban, ce mai... dacă îmi dădea un bax la un ban făceam o economie”, a mai spus o femeie. Doar cei care au aplicația supermarket-ului pot beneficia de ofertă.„Ei găsesc în aplicație promoții surpriză, produse cadou și chiar și oferte personalizate, ceea ce înseamnă că pe baza istoricului tău de cumpărături, la un moment dat vei primi o ofertă doar pentru tine”, a declarat Cătălina Ungureanu, reprezentantul supermarketului.
Toate aceste oferte de nerefuzat sunt în realitate strategii de marketing menite să îi atragă pe clienți. Mulți ajung astfel să cumpere produse de care poate nici nu aveau nevoie.