Imagini incredibile vin dintr-un magazin din nordul țării, acolo unde clienții aproape că s-au călcat în picioare pentru a prinde cașcaval afumat la preț redus. Specialiștii pun astfel de imagini pe seama sărăciei și a scumpirilor din ultima vreme. Promoția la cașcaval afumat a stârnit o adevărată bătălie într-un hipermarket din Suceava. 

Mai multe persoane din Suceava, la un pas să se calce în picioare pentru reduceri 

Clienții s-au încleștat, deciși să nu rateze calupurile de cașcaval la preț redus. Nimeni n-a vrut să cedeze așa că unul dintre cumpărători aproape că a fost călcat în picioare.

„Indiferent despre ce fel de promoție vorbim, mai ales dacă e ceva ce poți folosi tot timpul sau chiar dacă e ceva gratuit sau ceva nou și senzațional, care vine, cred că oamenii se duc acolo și se îmbulzesc pentru că au impresia că pe de o parte li se cuvine acel lucru, tocmai pentru că a investit foarte mult în

relația cu retailer-ul.

În momentul în care te afli într-o mulțime de genul acesta care are un obiectiv comun și se îndreaptă într-o singură direcție, cred că este foarte greu să poți să te oprești pe de-o parte și să încerci să fii mai atent la cei din jur sau să nu-i rănești”, a explicat un specialist.

Schimbăm orașul și ne mutăm într-un magazin deschis de numai patru zile în Iași.

Oamenii au luat cu asalt raioanele și casele de marcat pentru decorațiuni, jucării și alte produse de casă. Inclusiv parcarea a fost sufocată. De departe însă, cea mai mare aglomerație s-a înregistrat la Craiova, cu ocazia deschiderii celui mai mare mall din oraș.

Au trecut peste treizeci și patru de ani de la cozile de tristă amintire din perioada comunismului, dar situația se repetă, însă din motive diferite.

Nu trebuie ignorat nici contextul scumpirilor. Inflația a ajuns la un nivel record anul acesta, așa că reducerile și promoțiile devin o modalitate prin care oamenii au impresia că salvează o parte din buget.