Oltenii au rupt ușa mall-ului. Cu sutele s-au luptat să fie primii care pun piciorul într-un astfel de complex comercial proaspăt deschis în Craiova. Oamenii au vrut să fie siguri că nu ratează promoțiile, iar când porțile s-au deschis, au năvălit cu toată forța înăuntru apoi au luat-o la fugă spre magazine.

Curiozitatea, bat-o vina, i-a împins la mall, spun unii. Cei mai mulți însă au venit pregătiți să vâneze reducerile: „Avem vreo cinci sute de lei, îi punem la bătaie”, „Toată treaba astăzi la mall.

Nu mă așteptam să fie atâta lume.”

Unii au dormit în mașină în așteptarea ofertelor.

Clientă: „De la ora două azi noapte am stat în mașină, pentru că sunt reduceri acum prima dată. Printre o sută de premii am înțeles, nu știu, la electrocasnice”
Reporter Kanal D: „Un buget pe care vreți să-l cheltuiți astăzi în mall?”
Clientă: „Da, deci am 5000 de lei.”

Odată ce s-au văzut în paradisul mult așteptat, cei mai mulți au dat iama la hipermarket, gata să cheltuie ultimii bani din buzunar pentru tigăi, oale, făină, ulei, dar și electrocasnicele reduse la jumătate de preț.

„Am venit cu lista de acasă: televizor, dero. Ce mi-am dorit, am găsit”, „E bun prețul, e super. Am căruțul plin. Am luat fierbător, am luat două mixere, am luat cană electrică de tocat fructele sau zarzavaturile, am luat câte unul din fiecare produs, mixere am luat două”, „Am cumpărat un espresor

de cafea și o tigaie”, „Știți că omul vine la pomul lăudat cu sacul”, au spus oamenii.

Oamenii și-au umplut coșurile până la refuz și au așteptat zeci de minute la casele de marcat. Și la farmaciile din mall a fost haos.

„Lumea e săracă și vine să iau un voucher din ăla de zece lei sau de cât este.

Sărăcia din țara asta a noastră”, justifică un client.

Odată cu noul mall, Craiova intră în topul celor cinci orașe din afara Capitalei cu cele mai multe spații de shopping. Centrul comercial are o suprafață totală de 78 500 de metri pătrați, peste 150 de magazine și circa 2100 de locuri de parcare cu panouri solare.

„De când mama m-a făcut n-am văzut în viața mea, de 75 de ani.

Îmi venea să cad jos din picioare, când m-am urcat pe scări, să mă și împiedic. Atâtă aglomerație, atâta lume, atâtea frumuseți”, a spus o clientă.

10 milioane de euro a costat bulevardul de acces în centrul comercial. Primăria nu a avut bani așa că dezvoltatorul s-a implicat și în această investiție.

„Înseamnă un traseu de autobuz nou care, din păcate, înainte nu putea să aibă loc fără acest bulevard”,

a declarat Olguța Vasilescu, primarul Craiovei.

Că românii sunt îndrăgostiți de mall se vede și din cifre. Un astfel de centru comercial din Iași adună 20 de milioane de vizitatori pe an. Alt mall din Timișoara se laudă cu 12,5 milioane de vizitatorii.