După o competiție plină de stil și creativitate, Alexandra Dumitru a reușit să se impună si să câștige cel de-al optulea sezon al competitiei stilistice televizate “Bravo, ai stil!”. Cu o evoluție impresionantă, Alexandra a câștigat premiul uriaș în valoare de 100.000 de lei, atrăgând atenția tuturor cu  energia ei si stilul inconfundabil.

De la câștigarea competiției, Alexandra s-a aflat într-o adevărată vâltoare de activități și proiecte.

" A fost o perioadă incărcată pentru mine, am muncit mult;  și a fost o perioada plină de dor. Obișnuită  să-mi petrec zilele aici,  la filmări, mi-a lipsit atmosfera de la Kanal D”,  a spus Alexandra.

În ceea ce privește premiul de 100.000 de lei, in posesia căruia a intrat, Alexandra a dezvăluit ca are planuri mari.

"O să investesc acești bani în afacerile mele  și este un lucru foarte bun pentru că doar investind putem să ne dezvoltăm,  să creștem”,  a adăugat aceasta.

Alexandra a fost desemnată câștigătoarea celui de-al optulea sezon “Bravo, ai stil!” de public, întrunind 61,3% din voturile exprimate prin SMS.  Confruntarea finală a fost între Alexandra și Maria, aceasta din urmă obținând un procent de 38,7%.

“Le mulțumesc tuturor celor care m-au susținut, le mulțumesc părinților mei, vă mulțumesc că mi-ați dat șansa să fiu participantă la acest concurs și să-mi îndeplinesc visul pe care îl aveam de când eram copil ”, declara Alexandra, în momentul finalei, fiind copleșită de emoții.  

Citește și: Alexandra și Andreea, discuții foarte aprinse după incidentul de la repetiții! Imaginile care au făcut lumină în acest caz: „Nu mă așteptam. M-a dezamăgit”

“Bravo, ai stil!” este unicul show de fashion din România care și-a răsfățat publicul cu spectacolul strălucitor al frumuseții, dar și cu cel al evoluției reale a fiecăreia dintre concurente. Membrii juriului, Raluca Bădulescu, Maurica Munteanu și Alexandru Abagiu s-au aflat în permanență alături de aceste tinere ambițioase şi talentate, devenind pentru ele adevărați mentori pe tot parcursul competiției. Odata cu sezonul al optulea al show-ului s-a scris încă o pagină plină de intensitate a unui produs media  cu totul special, care a generat comunități uriașe de fani, a creat generații de influenceri și vedete în industria de entertainment din România și, mai presus de orice, a adus strălucirea catwalk-ului în casele milioanelor de români.