Rebecca de la Bravo, ai stil 2023 și-a dat cu părerea în ceea ce o privește pe cea mai nouă concurentă a emisiunii, Jasmine. Ea a mărturisit că își dorește să o vadă în competiție mai mult cum se prezintă pe rețelele de socializare, în contextul în care are mulți urmăritori și obișnuiește să posteze conținut amuzant pe contul ei de Tik Tok. Jasmine de la Bravo, ai stil 2023 a declarat că nu poartă o mască în competiție, însă urmează să vină cu mai multă energie în edițiile viitoare.
Ilinca Vandici: Rebecca, am înțeles că ai urmărit ce face Jasmine în online și ai încercat să îi conturezi un portret.
Rebecca: Nu, mi-a apărut pe feed de câteva ori și am reținut-o. Mi se pare că e mult mai relaxată și fun în formatul ei de pe social media și așa mi-aș dori să o văd și aici. Aș vrea să văd mai mult, să nu văd doar un ambalaj.
Jasmine: Urmează gala și urmează să îți arăt ceva mai fun.
Rebecca: Cred că doar vrea să își facă temele, să intre cum și-a propus în emisiune.
Jasmine: Pentru mine, emisiunea Bravo, ai stil e cea mai mare oportunitate să arăt cine sunt cu adevărat. De multe ori am suferit în mediul online pentru că am început să prezint un tip de content, dar am vrut să le arăt că pot mai mult. Vreau să fac asta, începând cu Bravo, ai stil. E o foarte mică parte din mine expusă pe Tik Tok.
Rebecca: Mi-ai dat senzația că ai venit poate mult prea pregătită. Rămâne de văzut.
Ce avantaj are Jasmine la Bravo, ai stil 2023: „E un lucru de apreciat”
Concurentele de la Bravo, ai stil 2023 sunt de părere că Jasmine are un avantaj în emisiune, asta datorită numărului mare de urmăritori pe care îi
Ilinca Vandici: Jasmine, tu crezi că ai un avantaj pentru că activezi deja în mediul online?
Jasmine: Cu siguranță poate fi un avantaj. Depinde de mine cum folosesc acest avantaj. În momentul în care intru în competiție, strict ce fac eu, cum mă prezint determină dacă oamenii o să mă voteze sau nu.
Alexandra: Da, o știu și eu de pe Tik Tok. Are o comunitate foarte mare. E un lucru de apreciat, pentru că a muncit pentru ceea ce are în online, are deja o bază de oameni. În momentul în care oamenii și-au făcut o părere despre tine e greu să o dai în bară și să îi dezamăgești.